Je expanzia do zahraničia vaša téma?
Tak veríme, že ste včera nechýbali na našom podujatí na túto tému spojenú s vianočným večierkom. Našimi hosťami bola skvelá 4-násobná mamina a spoluzakladateľka Sensoneo, Andrea Basilová a Alexej Makuch z Microstep, Michal Lichner z Dexfinity a Katarína Šimková z Deal Factory.
Ak chcete expandovať a byť úspešní, určite si dajte záležať na webe. “95% našich leadov je web”, povedala Andrea.
Alexej sa podelil o svoje skúsenosti s predajom kapitálovo náročných produktov v konzervatívnych trhoch, kde je dôležité rozvíjať dlhodobé partnerstvá s distribučnými firmami integrovanými v lokálnych dodávateľských reťazcoch.
Okresávate budget na marketing? Určite to nerobte, ak chcete expandovať na zahraničné trhy, povedala Katarína Šimková z Deal Factory.
Michal Lichner z Dexfinity poukázal na dôležitosť systematického prístupu pri zahraničnej expanzii: od analýzy trhu, cez definovanie sales, kanálovej a marketingovej stratégie, až po následnú implementáciu podľa see-think-do-care frameworku.
Hľadáte biznis partnera, alebo novú spoluprácu?
Po diskusii sme mali možnosť sa porozprávať s našimi klientmi, členmi SAPIE a účastníkmi diskusie, čo si vždy veľmi užívame a vážime. Ak potrebujete prepojiť, stretnúť nových ľudí, určite nevynechajte naše networkingové aktivity po podujatí..
ĎAKUJEME, že ste boli s nami.